ШЫМКЕНТ: «CALL ОРТАЛЫҚ» 10 КҮНДЕ 13 253 ҚОҢЫРАУҒА ЖАУАП БЕРДІ

Коронавирус инфекциясына байланысты ел аумағында жарияланған төтенше жағдайға орай, Шымкент қаласы тұрғындарын мазалаған мәселелелер бойынша туындаған сауалдарға шұғыл әрі тұщымды жауап беру мақсатында арнайы «Call орталық» жұмысын бастаған болатын.

Орталық мамандары 22 наурыз бен 9 сәуір аралығында қоңырау шалған 8 707 азаматқа жауап берсе, 9-19 сәуір аралығындағы 10 күнде тұрғындар қойған 13 253 сауалды тыңдап, нақты жауап берді.

Өз кезегінде орталықтың 39-50-55 нөміріне жалғанған көпканалды телефон тұтқасында отыратын сала мамандары әрбір азаматтың айтқан сауалына байланысты кәсіби көмек көрсетуде.

2020 жылғы 9-19 сәуір аралығында Шымкент қаласындағы «Сall орталыққа» түскен сауалдар:
• Кәсіпкерлік және қала ішіндегі қозғалыс туралы – 6 536;
• Коммуналдық мәселелер бойынша – 2 351;
• Әлеуметтік көмек жайлы – 2 310;
• Блок-бекеттер туралы – 1 173;
• Жолдардың жабылуы мен тасымалдау бойынша – 719;
• Денсаулық сақтауға қатысты – 119;
• Дезинфекциялау, қашықтан оқыту және т.б. мәселелер жайлы – 45.

Пікір қалдыру

Сіздің почтаңыз көрінбейді. Толтыру міндетті *

*